Morgen is het zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Evelien Bakker - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Evelien Bakker - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Blijf op de hoogte en volg Evelien

24 Juli 2014 | Nederland, Nederland

Morgen is het dan al zover! Dan vertrek ik naar Zuid-Afrika voor 3 maanden. Ik heb er enorm veel zin in maar ik vind het ook spannend! Vooral het alleen reizen. Dit is de eerste keer dat ik alleen reis!

Via deze blog hou ik jullie op de hoogte van wat ik allemaal mee maak tijdens mijn stage in Zuid-Afrika!

Liefs,
Evelien

  • 24 Juli 2014 - 20:07

    Tineke:

    Lieve schat.
    Heel veel succes en je gaat het daar helemaal maken.
    liefs van ons allebei

  • 24 Juli 2014 - 21:23

    Evelien:

    Dankjewel, Tineke en Jan.

    Liefs Evelien

  • 24 Juli 2014 - 21:40

    Paps:

    Wat een avontuur Eva! Het wordt vast een mooie reis en verblijf.
    Vooral veel genieten van Zuid-Afrika en de mensen daar. En het reizen gaat je mee vallen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 3494

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 21 Oktober 2014

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: